Primarul buzoian tamaiat de presa aservita

O știre penibilă în așa zisa presă buzoiană. Ziarele și site-urile buzoiene s-au apucat să îi dea limbi cu atâta patos primarului PSD al Buzăului, Constantin Toma, încât la un moment dat am crezut că ăsta va muri dracului de plăcere și rămâne bietul Buzău necununat cu celebrul Țintești.
Mai întâi, o scurtă precizare: ziarele și site-urile despre care scriu sunt niște veceuri care aparțin măreței famiglii a PSD Buzău, condusă de și mai mărețul Marcel Ciolacu, și care de-a lungul anilor au primit contracte de sute de mii de lei de la Primăria Buzău și Consiliul Județean Buzău sau de la alte instituții publice. Primarul Buzăului, Constantin Toma (PSD), este în fiecare zi pe prima pagină a ziarelor Opinia și Șansa buzoiană. La fel, pe paginile site-urile ObservatorBuzoian.ro, Buzoienii.ro, BuzăuMedia.ro, ȘtirideBuzău.ro, BuzăuNet.ro etc.. În plus, el este invitat cel puțin o dată pe săptămână pentru a-și prezenta “realizărili” la Campus TV, Buzău TV și Focus TV, televiziuni unde Toma nici nu apucă să-și dea jos pantalonii că angajații au deja limbile sculate. Când nu vin ștabii PSD în studio, primarul Constantin Toma și președintele CJ Petre Emanoil Neagu, iau după ei toate echipele televiziunilor respective și le arată cum se lucrează pe teren. Astfel, totul iese perfect în “raziile” făcute de ăștia doi, cu televiziunile după ei. De regulă, Toma și Neagu se laudă singuri în cadrul știrilor ori emisiunilor media Buzău. Însă, sâmbătă, 24 iunie 2021, jurnalizdele buzoiene au simțit că „realizărili” nu sunt suficient de bine scoase în evidență, așa că au dat cep lingușelilor. „Municipiul Buzău a câștigat, miercuri seară, titlul de „Cel mai bun brand de oraș din Europa”, devansând Parisul în finală, în cadrul Galei „Transform Awards” desfășurată la Londra”, a anunțat, miercuri seară, primarul Constantin Toma. „Buzăul a bătut Parisul” a titrat TOATĂ presa buzoiană, declanșând astfel o scârboasă serie de lingușeli preluate și de presa națională. Primarul Constantin Toma nu s-a simțit jenat nici măcar o secundă de laudele deșănțate ale presei buzoiene. Dimpotrivă, el i-a aprobat pe jurnaliști, ținând însă să adauge: “Mda, trebuie să recunosc că… trebuie să le mulțumesc părinților mei care mi-au dat o educație bună, o educație normală, din punctul meu de vedere”, le-a mulțumit el părinților, așa cum a auzit că procedează, de obicei, câștigătorii Oscarului în discursul lor de mulțumire În realitate, Buzăul a „bătut” Parisul la banalul concurs de LOGO-uri „Cel mai bun brand de oraș din Europa”, organizat de Transform Awards 2021, o obscură asociație care are 2000 (două mii!) de urmăritori în toată lumea. Impresionant, nu? Cât despre „nominalizare”, și aici Toma a făcut un fals grosolan. Deoarece Buzăul nu a fost nominalizat, ci s-a înscris la această competiție plătind 145 de lire sterline. Așadar, Buzăul a „bătut” Parisul la un concurs fantomă, de n-a mai rămas nici Perișul din el. Altfel, este extrem de GRAV că laudele pe care le primesc ștabii PSD Buzău, în speță, primarul Constantin Toma și președintele CJ Petre Emanoil Neagu, la diverse televiziuni, posturi de radio și ziare locale sunt întreținute din banii buzoienilor. Acești jurnaliști care îl pupă în fund pe indivizii ăștia nu o fac pentru că aceștia ar fi niscaiva semizei, ci pentru că organele mass-media la care ei lucrează sunt conectate, sub o formă sau alta, la banii publici pe care administrația PSD Buzău îi are pe mână.

%d blogeri au apreciat: