#Faptebune în fiecare zi. Copiii sunt lumea noastră de mâine.

Povestea firmei gălăţene Romero a început în toamna lui 1997.

Cu un obiectiv clar – mereu pe locul întâi satisfacția clientului – a ajuns ca 24 de ani mai târziu să fie o echipă formată din peste 70 de oameni, cu o cifră de afaceri de circa 10 milioane de euro.

Astăzi voi vorbi despre Romero și despre #faptebune. Un hashtag care înglobează parte din proiectele create sau la care Romero a luat parte.

„Ne-am implicat mereu în comunitatea din care facem parte: am luat parte la semimaratoane, la gale caritabile. Am oferit sponsorizări pentru Maternitatea „Bună Vestire” și Spitalul pentru copii „Sfântul Ioan”. Am creat proiecte proprii prin intermediul cărora am oferit: laptopuri, cărți, telefoane, bani, servicii medicale și lista continuă. Olimpici, participanți la competiții naționale și internaționale au primit sprijinul nostru. Parte din proiectele noastre s-au adunat sub denumirea simplă #faptebune.” spune Nicoleta Mangalagiu, director economic

„Miruna „este proiectul” nostru de suflet. O dulceață de fetiță de doar 4 ani care reprezintă o lume întreagă. O lume formată din toți cei care vor să o ajute să trăiască o viață cât mai aproape de ceea ce, noi știm că, ar trebui să fie normalitate pentru un copil.

Miruna are SMA 1, amitrofie spinală TIP 1. O boală tare grea descoperită de medici când Miruna avea doar 7 luni.

2.1 milioane de dolari costă viața Mirunei. Miruna trebuie să primească cel mai scump tratament din lume: Zolgensma.

Ne propunem să „o ținem de mâna” și să îi facem drumul puțin mai ușor. Zi de zi Miruna face terapii de recuperare. Zi de zi se lasă în grija și în experiență celor care o înconjoară, creditandu-i cu încrederea că ei pot să o ajute” spune Ani Pricop, specialist Marketing.

Cătălin ANTOHI

%d blogeri au apreciat: